Yol Yardım

Yol Yardım

İstanbul Oto Kurtarıcıİstanbul yol yardım hizmetleri, meydana gelen kaza, arıza ve yaşanan bazı aksaklıklar durumunda araç ve sürücülerini trafikte içine düştükleri sıkıntılı durumdan kurtarmak amacıyla verilen hizmetlerdir. Meydana gelen sıkıntılı duruma göre ihtiyaç duyulabilecek yol yardım hizmetleri farklılıklar göstermektedir.

En çok ihtiyaç duyulan yol yardım hizmetleri oto kurtarıcı hizmeti, ikame araç hizmeti, konaklama hizmeti, transfer hizmeti ve oto çekici hizmetidir. İhtiyaç duyulan İstanbul yol yardım hizmetleri, kaza veya arızanın meydana geldiği zamana, yere, araçta bulunanların sayısına ve aracın durumuna göre de farklılıklar göstermektedir. 

Kaza veya arızanın araç sürücüsünün ikamet adresi veya yakınında meydana gelmesi durumunda ihtiyaç duyulabilecek yardım hizmetleri Yol yardım İstanbul veya oto çekici hizmeti ve sürücünün talep etmesi halinde ikame araç hizmetidir
.
Yol Yardım
Yol Yardım

Yüz yüze kalınmak istenmeyen durumların yerleşim yeri dışında veya şehirler arası yollarda meydana gelmesi durumunda ise oto kurtarıcı veya İstanbul yol yardım şirketi hizmetine ilave olarak ikame araç hizmeti, konaklama hizmeti ve transfer hizmeti sigorta poliçesi sahiplerine sunulacak İstanbul yol yardım hizmetleridir.

Günümüz trafik şartlarında kara yolunda seyreden her aracın bir kazaya karışması veya araçta herhangi bir arıza meydana gelmesi, sürücülerin her an karşılaşabileceği durumlardandır. Bu gibi durumları en az sıkıntı ile atlatabilmek ve trafikte meydana gelebilecek tıkanıklıkları önlemek amacıyla her araç sürücüsünün iyi bir yol yardım paketine sahip olması çok önemlidir. Oto çekme hizmetleri sigorta şirketleri aracılığıyla bir paket halinde alınabileceği gibi doğrudan hizmet sağlayıcı şirketlerden de temin edilebilmektedir. 

Sahip olduğu teknik donanım ile her türlü aracı çekebilecek, kaldırabilecek ve taşıyabilecek kabiliyete sahip araçlarla veya vinçlerle yapılan İstanbul yol yardım hizmetine oto kurtarma hizmeti denmektedir. İstanbul yol yardım telefonu hizmeti, oto kurtarıcı veya oto çekici araçlarla verilen hizmetleri kapsamaktadır. Kaza veya arıza sonucu kendi imkânı ile hareket edemez durumda fakat kara yolu üzerinde veya yakınında bulunan araçlara genellikle oto çekici hizmeti verilmektedir. 

Bir önceki yazımız olan İstanbul Oto Çekici başlıklı makalemizde istanbul oto çekici, İstanbul Oto Çekici Numarası ve İstanbul Oto Çekici Şirketi hakkında bilgiler verilmektedir.

Yazar:

Önceki Yayın
Sonraki Yayın