Çekici Nedir ?

Çekici Nedir ?

Oto Çekici Nedir ?oto çekici, oto kurtarıcı, yol yardım, oto kurtarma hakkında efendim biraz bilgi vereceğiz. Çekici nedir ? Oto çekici her hangi bir nedenden dolayı aracınız arızalı şekilde yolda kaldığında aracınızın servise ve ya istenilen yere taşıyıcı şeklinde oto çekici aracı ile taşınmasına çekici hizmeti denir. Kurtarıcı nedir ?

Oto kurtarıcı kaza, yoldan çıkma, aracınız şekilsiz kalması lastiklerin askıda kalması, dere yatağına düşmesi, yol altına kayması durumunda gelen araç bulunduğunuz konumdan sizi kurtarır.

Yol yardım nedir ?

Yol yardım aracınızın basit arızadan dolayı yolda kalması ve ya lastik problemi yüzünden durması aradığınızda gelen araç ve personelin sizi tekrar aracınızla yola koyulmasına problemin kaldığınız yerde bitmesine yol yardım deniz. 

Çekici Nedir ?
Çekici Nedir ?

Hedef oto çekici, oto kurtarıcı, oto kurtarma, yol yardım tanımlarında sizleri aydınlatmak adına yazılmış makalemiz olup bildiri niteliğindedir. 

Türkiye ve Avrupa yollarında sürekli olarak Yol yardım, oto çekici, oto kurtarma ve oto kurtarıcı hizmetleri veren işletmemiz yılların tecrübesi ve pratikliği ile emrinizdedir. 7/24 kaliteli güvenli başarılı yol servisleri.

Bir önceki yazımız olan TEKNE YAT TAŞIMA başlıklı makalemizde araba çekici, Araç Çekici ve Kamyon Kurtarıcı hakkında bilgiler verilmektedir.

Yazar:

Önceki Yayın
Sonraki Yayın